Friday, 30 March 2012

aku serabutt !

Assalamualaikum and gud morningg to my fellow friend, today I want to tell you about my ambition. grr =,=' tah apa-2 lagy openin' aku, haha , sorii , merapu sikit, sebenaq nyaa aku bukan tau sgt guna bnda nih . hoho, :P nak cita sikit lhaa prkmbangan hidop aku 2,3 ari ni, makin hari makin serabut ! dah lhaa wallet kena sembunyi . laknat mana lhaa dok memain dengan aku. berasa besaqq dah kod ? dapat dekat aku siap laa . dengan bunga berkuntum-kuntum mai cari kumbang. herr, pala naik pening ! last-2 balek dari hostel . aku merayao duluu. pegi BBq night dekat umah mmber. layan corner dekat jalan pegawai sat dn fifie and meko. gila baq hiangg . tak tidoq mlm tuh . balek homestay depa ajak pi cc pulok . layan cz, mcm bebudak pon ada gak . beza dea kami pi cc pukoi 0500 laa . (5 pagi) pehtu balek homestay , dok lawan men PS2 , kacaw pala . HAHA, last-2 aku yang tertidoq. HOHO :P balek rumah kena beletiaq sedaih . hehe . besa laa . baru nk dewasa orang kata . mcm nih lhaa kod . :P takat nih laa kod yg rajen aku tuleh utk post kali nih . :P babai ! :)