Friday, 30 March 2012

aku serabutt !

Assalamualaikum and gud morningg to my fellow friend, today I want to tell you about my ambition. grr =,=' tah apa-2 lagy openin' aku, haha , sorii , merapu sikit, sebenaq nyaa aku bukan tau sgt guna bnda nih . hoho, :P nak cita sikit lhaa prkmbangan hidop aku 2,3 ari ni, makin hari makin serabut ! dah lhaa wallet kena sembunyi . laknat mana lhaa dok memain dengan aku. berasa besaqq dah kod ? dapat dekat aku siap laa . dengan bunga berkuntum-kuntum mai cari kumbang. herr, pala naik pening ! last-2 balek dari hostel . aku merayao duluu. pegi BBq night dekat umah mmber. layan corner dekat jalan pegawai sat dn fifie and meko. gila baq hiangg . tak tidoq mlm tuh . balek homestay depa ajak pi cc pulok . layan cz, mcm bebudak pon ada gak . beza dea kami pi cc pukoi 0500 laa . (5 pagi) pehtu balek homestay , dok lawan men PS2 , kacaw pala . HAHA, last-2 aku yang tertidoq. HOHO :P balek rumah kena beletiaq sedaih . hehe . besa laa . baru nk dewasa orang kata . mcm nih lhaa kod . :P takat nih laa kod yg rajen aku tuleh utk post kali nih . :P babai ! :)

Saturday, 31 December 2011

happy new year ! 2012

Assalamualaikum . hey kenkawan .. happy new year ! semoga korang mula kann tahun baru korang dengan azam yang baru . dengan tekad yang baru .. aku nih dah nak masok seventeen .. haha ! penat lolz nak kena kampoi balek silibus form4 dulu dulu nuhh .. haha .. jenoh aku .. tambah-2 math tamb. pergh ! susa sial ! . tadak sapa nak ajar pulok tue . :P . memintak lhaa ckgu sabiroh rajin luangkan masa dekad kelas aku .. haha .. kenkawan ! tolong doakan aku untok SPM tahun nih okay .. ni lhaa yang nak menentu masa depan aku pun. PMR aku pun dah jahanam dengan 4A4B1C jaa . harem .. kecewa gila :P . frust tertonggeng .. tolong doakan aku Okay :) .. takat nih jaa yang aku rajin nak tulis . :P .. hahaha .. k , boboi ! ..

*malam ni aku tidow umah bob ! sambut new year dgn membe aku ! :))

Monday, 12 December 2011

aku tak pandai

hahaha .. aku duk tengok belog orang lain penuh pic .. aku nak buad macam tu jugak ! haramm tak qeti pung .. hahaha .. kesian aku kan .. orang layan belog .. aku nak jugak .. bila dah ada tak pandai nak uruskan .. :P

aku budak baru ! :P

sorry toO say .. aku budak baru belajar keyh .. memula aku malas nk buad bnda nieh .. tapi memandangkan ramai kenkawan aku ada belog .. muncul lhaa dalam isi hati tu nak ada jugak .. huhu ..

by nerdy boy :P