Saturday, 31 December 2011

happy new year ! 2012

Assalamualaikum . hey kenkawan .. happy new year ! semoga korang mula kann tahun baru korang dengan azam yang baru . dengan tekad yang baru .. aku nih dah nak masok seventeen .. haha ! penat lolz nak kena kampoi balek silibus form4 dulu dulu nuhh .. haha .. jenoh aku .. tambah-2 math tamb. pergh ! susa sial ! . tadak sapa nak ajar pulok tue . :P . memintak lhaa ckgu sabiroh rajin luangkan masa dekad kelas aku .. haha .. kenkawan ! tolong doakan aku untok SPM tahun nih okay .. ni lhaa yang nak menentu masa depan aku pun. PMR aku pun dah jahanam dengan 4A4B1C jaa . harem .. kecewa gila :P . frust tertonggeng .. tolong doakan aku Okay :) .. takat nih jaa yang aku rajin nak tulis . :P .. hahaha .. k , boboi ! ..

*malam ni aku tidow umah bob ! sambut new year dgn membe aku ! :))

Monday, 12 December 2011

aku tak pandai

hahaha .. aku duk tengok belog orang lain penuh pic .. aku nak buad macam tu jugak ! haramm tak qeti pung .. hahaha .. kesian aku kan .. orang layan belog .. aku nak jugak .. bila dah ada tak pandai nak uruskan .. :P

aku budak baru ! :P

sorry toO say .. aku budak baru belajar keyh .. memula aku malas nk buad bnda nieh .. tapi memandangkan ramai kenkawan aku ada belog .. muncul lhaa dalam isi hati tu nak ada jugak .. huhu ..

by nerdy boy :P